kueh2 !! bkn penjua kueh laa.
nie haa. tgu kueh dr isnin ta smpi2. :)
spe laa yg nk bg tu kn.
ish ish ishh.. lupe kew ngeng?
or sje wat lupe?
em. tape laa. ade lg 3 ari.
lau dlm 3 ari tu ta dpt gak. tataw laa.
mybe dy LUPA kott..
:(
p/s: i'm still waiting babe ! :(
kempunan t. huhu.



0 comments:
Post a Comment